Kuidas sisuturundus töötab? Kuidas sisuturundus töötab? Kodulehe sisu peaks pakkuma konkreetseid lahendusi potentsiaalsete klientide muredele. Kaasaegse lähenemisega sisuturundus võimaldab külastajatele pakkuda sisukaid ja ladusalt sõnastatud nõuandeid. Mida sina arvad, kumba firma koduleheküljele saabub otsingumootorite kaudu rohkem külastajaid? Kumba lehe võtavad kliendid rohkem omaks, lähevad sellele hiljem tagasi ja millise firma käest nad hiljem teenust tellivad? Kuidas sisuturundus töötab?
ENG / EST / RUS

Kuidas sisuturundus töötab?

Kodulehe sisu peaks pakkuma konkreetseid lahendusi potentsiaalsete klientide muredele. Kaasaegse lähenemisega sisuturundus võimaldab külastajatele pakkuda sisukaid ja ladusalt sõnastatud nõuandeid.

Tänapäevane sisuturundus kasutab sisu nii blogiturunduse kui ka uudisturunduse vormis, mis teeb külastajaile kodulehe sisu arusaadavaks ja pakub vajalikke lahendusi reaalsest elust ammutatud probleemidele. 

 

Igav ja isekas ei kutsu lugema

Enamike traditsioonilist struktuuri kasutavate kodulehtede lingimenüüdes on näiteks loetletud ettevõtte poolt pakutavad teenused ja neid ka pisut kirjeldatud. Mida suuremaks paisub organisatsioon, seda rohkem on enamasti juttu pikast ajaloost, väärikast tegevusest ja lennukatest visioonidest. Mida pikemalt ettevõte on tegutsenud, seda keerukamaks kasvab kodulehe struktuur ja erialasemaks muutub kasutatav keelelaad.

 

Kliendil on argised mured

Reaalsed, lihast ja luust inimesed lähtuvad seevastu rohkem enda probleemidest ja kasutavad otsingumootorite kaudu otsides lihtsakoelisemaid kirjeldavaid sõnu. Kingsepa potentsiaalsed kliendid võivad kirjeldada enda probleemi näiteks "Kingal tuli konts alt ära" või "Tossu õmblus hargnenud". Probleemiga silmitsi seistes ei pruugi inimene kohe selle peale tulla, millist teenust ja kelle käest tal täpselt vaja on. Veelgi vähem suudab klient välja mõelda, milliseid seadmeid, töövõtteid või materjale probleemi lahendamiseks vaja võib minna.

 

Räägi samas keeles

Tänapäevase lähenemisega blogiturunduse üheks võtmeks on konkreetsete probleemide kirjeldamine, kliendist lähtuv vaatenurk ja lihtsam sõnakasutus, mis sarnaneb rohkem kõnekeelele. Pole vaja olla raketiteadlane, et mõista kliendikesksema lähenemise eeliseid. Arusaadavamate sõnade kasutamine ja kliendile oluliste teemade käsitlemine aitavad sisuturunduse kaudu leida parema kontakti ja mõjuvad usalduslikumalt.

 

Miks on sisuturundus oluline?

Äriettevõtete jaoks on oluline leida uusi kliente, tõsta käivet ja teenida rohkem kasumit. Turundus ei ole asi iseeneses, vaid vahend suuremate eesmärkide saavutamiseks. Tähelepanu võitmine, toodete ja teenuste huvitavaks muutmine ning väärtuse esiletoomine aitab sisuturunduse abil teistest organisatsioonidest eristuda ning klientidele meeldejäävamat muljet jätta.

 

Kas tead kedagi, kellele meeldiks reklaam?

Trükireklaam, teleklipid või ka veebibännerid suure loetavusega online väljaannetes kasutavad nn. "haavlipüssiga" paugutamist. Reklaame näidatakse kõigile, suuremat hoolimata sihtgrupi east, soost ja huvist.  Põhiliseks probleemiks on, et traditsioonilised reklaamid kasutavad tänapäeval sedavõrd agressiivset ja pealesuruvat väljenduslaadi, et vaatajates tekkiv vastumeelsus blokeerib sisulised sõnumid. Traditsioonilisele reklaamile ei pöörata enam tähelepanu, sest selles on vormi taga paraku väga vähe sisu, mis vaatajat tõeliselt puudutaks. 

 

Sisuturunduse positiivsem foon

Erinevalt reklaamist on sisuturundus vähem agressiivsem ja jätab samas märksa asjalikuma mulje. Kui kliendil on probleem, siis võib reklaamilik lõõp ja emotsionaalne trallitamine talle isegi üsna kohatuna tunduda. Sisuturundus ei alahinda kliendi võimekust ratsionaalselt mõelda ega rõhu emotsionaalsetele aspektidele, vaid kasutab märksa sisukamat argumentatsiooni. Kõige olulisem on, et kliendid tunnevad  uudisteturunduslike artiklite ja probleemidele lahendust pakkuvate postituste vastu ise sisulist huvi ja "tirivad" blogipostitused ise lugemiseks alla, sest need käsitlevad konkreetseid probleemsituatsioone, mis on konkreetse lugeja jaoks tõeliselt aktuaalsed. 

 

Igale probleemile on kusagil lahendus

Vaatasime eespool, kuidas sisuturunduse tuumaks on kirjeldada tüüpilisi klientide probleeme lihtsas ja arusaadavas keeles. Probleemikirjeldused on mõistagi pool sisust - teine pool peaks keskenduma sellele, kuidas sina ja su ettevõte pakute konkreetseid lahendusi. Lahenduste kirjeldamine sisuturunduslikes artiklites annab lugejaile aimu, milliste kulude ja ajaga peaks klient arvestama. Artikkel tekitab rohkem usaldust, kui mainid ära rohkem alternatiivseid lahendusi ning tood ära peamised argumendid, miks just sinu poolt pakutav variant on teistega võrreldes väärtuslikum.

 

Väärtus kliendi jaoks

Probleemi lahenduskäigu osas ei ole enamasti vaja ülemäära detailselt kirjutada kuidas nahka pargitakse või kingade taldu valatakse, vaid püüda pigem näha protsessi kliendi silmade läbi ning mõelda milles seisneb pakutava lahenduse väärtus kliendi jaoks. Selge ja konkreetse eelise väljatoomine aitab tellimisotsust langetada ning tõstab tõenäosust, et lihtsalt lugejast saab peale sisuturundusartikli lugemist reaalne klient, kes toob sulle raha sisse. 

 

Konkurentsis võidab sisukam

Kujutle kahte firmat, millest üks kirjeldab enda kodulehel teenuseid ainult endast lähtuvalt: "Parandame kingi, pakume kingade parandamist, teeme kingaparandust". Teisel firmal on mõistagi samasugune teenustelehekülg juba ammust ajast olemas, kuid otsustanud klientidele sammukese lähemale astuda, avaldatakse sisuturunduse (uudisturunduse) põhimõtete järgi lisaks mitmest artiklist koosnev seeria, milles on probleemlahendusliku suunitlusega kirjeldused, näiteks:

  • "Mida teha kui kingakonts on murdunud"
  • "Kas hargnenud pealsetega tosse saab parandada"
  • "Milliseid kontsaplekke tasub talveks kingadele alla panna"
  • "Kuidas teha kingi vihmakindlaks"
  • "Mida on hea teada sisetaldade valikul"

...

Mida sina arvad, kumba firma koduleheküljele saabub otsingumootorite kaudu rohkem külastajaid? Kumba lehe võtavad kliendid rohkem omaks, lähevad sellele hiljem tagasi ja millise firma käest nad hiljem teenust tellivad?

Estonian Music Festivals • estonianfestival@gmail.com • +372 56 678 695

Kodulehe tegemine aara.ee

Kuidas sisuturundus töötab?

Kuidas sisuturundus töötab?

Tänapäevane sisuturundus kasutab sisu nii blogiturunduse kui ka uudisturunduse vormis, mis teeb külastajaile kodulehe sisu arusaadavaks ja pakub vajalikke lahendusi reaalsest elust ammutatud probleemidele Igav ja isekas ei kutsu lugema Enamike traditsioonilist struktuuri kasutavate kodulehtede lingimenüüdes on näiteks loetletud ettevõtte poolt pakutavad teenused ja neid ka pisut kirjeldatud Kodulehe sisu peaks pakkuma konkreetseid lahendusi potentsiaalsete klientide muredele. Kaasaegse lähenemisega sisuturundus võimaldab külastajatele pakkuda sisukaid ja ladusalt sõnastatud nõuandeid.

Kuidas sisuturundus töötab?

www.festivals.ee © 2024 Estonian Music Festivals »